Monday, April 20, 2009

Menghitung harikah aku?????


Hari ini merupakan 1st exam aku semester akhir...pengurusan sastera...soalan boleh tahan la...tapi aku curahkan segala idea dan ilmu yang ku perolehi...aku la org 1st yang kuar...huhuhuhu...adakah aku menghitung hari? satu persoalan yang perlu aku jawab..aku memang sedang menghitung hari untuk tamatkan pengajian...lagi beberapa bulan sahaja aku akan menamatkan pengajian tetapi masalahnya aku kena hadapi 4 peperiksaan lagi dan paling gentir ialah nak siapkan tesis yang dalam proses..huhuhu
tesis aku nak kata senang tak la juga tapi perlukan perhatian yang mendalam dalam mengkaji cerpen..semuanya patut aku buat masa cuti semester dahulu tapi apakan daya orang yang bertaraf YB nie sibuk memanjang sampaikan tanggungjawab pun lupa...tapi apa2 hal pun aku sedang berusaha untuk siapkan...aku pasti akan memakai seperti ini pada bulan 8 nanti...sama-sama doakan aku ok..assalamualaikum..

2 comments:

Anonymous said...

amin~
same2la kte bdoa kjayaan kte bsame!
:D

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

all d best caca! (erm remember?caca-rara-dada?..huuu)