Tuesday, March 24, 2009

Ucapan Buat Teman Seperjuangan....

Assalamualaikum.....

Pertama sekali ingin aku ucapkan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang banyak membantu dalam mencapai kejayaan ini....aku manusia biasa yang diciptakan Allah untuk sementara sahaja...takdir telah ditentukan cuma masa jer belum aku ketahuinya....
Sempena semester akhir ini, ingin aku meluahkan atau memberikan ucapan buat teman-teman seperjuangan....



Pelajar Lelaki..

DIN, ZACK, MIEJAN, DAUS, ASWAD, PEJAL, ZIHAN, BAHA, MAWI, SAFWAN....Abg. HAMDAN

Teruskan perjuangan dalam mengecapi kehidupan ini, moga kalian semua bahagia dan dapat membina keluarga yang ramai..huhuhuhu walaupun aku tak berapa nk join aktiviti ngan korang semua tapi dah nk akhir-akhir ni baru aku rasa persahabatan kita....kenangan di port dikson memrupakan kenangan teridah untuk kelas kita...walaupun ada yang tak pi..huhuhu

Doaku moga jalinan ukhwah yang terjalin akan kekal hingga ke akhir hayat...

No comments: