Sunday, November 30, 2008

Program Sepanjang Cuti Semester,,,,,,

roy,syawal, jai aku nk napi





Sepanjang cuti semester kali ini aku telah mengikuti beberapa aktiviti..........
Bermula 21- 23 hb Nov 2008 aku pi opkim Rakan Muda Desa Wawasan ( RMDW ) yang diadakan di Felda Trolak Timur, Slim River, Perak. Di sana aku ditempatkan bersama Muhamad Bin Ghazali di Rumah En. Arbain....... Sepanjang disana kami banyak mengikuti program yang diadakan antaranya jungle traking, Malam Kebudayaan, motivasi dan sebagainya....Aku juga telah mandi-manda di air terjun yang berada di hadapan rumah keluarga angkatku.....

24 Nov - 1 hb Dis 2008 pula aku terlibat dengan perkampungan UPSM ( Urusetia Pembangunan Sumber Manusia ). Sepanjang perkampungan aku banyak uruskan hal-hal yang berkaitan dengan program... Pada masa yang sama sempat aku memberikan kuliah kepada adik2 1 st year.....

27 Nov - 2 hb Dis 2008 pula aku terlibat dengan Kursus AUG siri 2, Akibat daripada kenkangan masa aku hanya join beberapa ceramah.... Selain daripada itu aku diberikan penempatan percuma di Kolej Keris Mas...

1 - 7 Dis 2008, Aku terlibat dengan program Operasi Khidmat Masyarakat Di Seberang Takir, Kuala Terengganu...Aku adalah pengarah program sepanjang program tersebut...

8 Dis 2008 Aku tidak pulang ke kampung untuk menyambut Aidiladha kerana kursus AUG sIRI 3 sedang berlangsung...

11-21 Dis 2008 ASEAN UNIVERSITY GAMES...

22hb Dis 2008 Aku balik ....

No comments: