Friday, October 15, 2010

Aku Kembali lagi...

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia....

Hai apa khabar kawan-kawan semua? Harap kalian semua sihat hendaknya bersama keluarga masing-masing... Alhamdulillah aku sihat dan sekarang ni sedang menjalankan tanggungjawab sebagai PRE di Kementerian Pelajaran Malaysia. Agak lama x update blog ni.. mungkin jadual yg begitu padat menyebabkan tidak sempat untuk berkongsi diari hatiku ini. Sebenarnya banyak cerita yang ingin di khabarkan kepada kalian semua.. tapi apakan daya semua cerita yang ingin di kongsi telah luput dalam ingatan..

Kehidupan baru harus diteruskan bagi mencapai sesuatu impian yang x pasti... sekarang ni tgh sibuk untuk menguruskan satu Majlis yang telah di gabungkan untuk menjadi 1. Antaranya meraikan rakan PRE yang lahir pada bulan 7-10, Majlis Kesyukuran, Meraikan Perpisahan, Kenaikan Pangkat dan Sambutan Aidilfitri.Program ini dinamakan Majlis Jalinan Mesra. Majlis Jalinan Mesra adalah bertujuan untuk mengeratkan hubungan sesama staf dgn pegawai, bersesuaian dengan temanya " Kasih tersemai,ukhwah terjalin ". Majlis ini akan diadakan di Aras 2, Bahagian Pendidikan Islam, KPM pada 18 Okt.2010 bersamaan hari Isnin. Antara tetamu kenamaan yang akan hadir ialah Pengarah Bahagian Pendidikan Islam Tn. Hj. Abdul Rasyid Bin Ngah.
Selain sibuk untuk Majlis ni, aku di jangka akan pergi ke Majlis Perkahwinan yang akan di adakan di Tanjung Karang, Kuala Selangor.

ok lah rasa cam x der pape g nak cerita. tunggu je la selesainya majlis2 ni.. nanti aku masukkan gambar sekali k. Assalamualaikum...

1 comment:

emsem said...

Semoga apa yg di rancang akan berjalan lancar...