Thursday, January 19, 2012

I AM BACK !!!

Rasanya dah lama x update my blog ni..

Lastnya bila teringat kat arwah abg ipar yang telah hampir 5 tahun lebih meninggalkan dunia ini... Tahun 2011 memang membawa seribu satu kemanisan yang mmg x dapat aku lupakan namun begitu, ada terselit rasa pahit yang payah untuk di telan ....
yang pertama ibu tercinta disahkan stroke. Bayangkanlah sebelum ini sihat dan ceria bertukar menjadi derita.. mungkin ada hikmah disebaliknya.. Aku mengharapkan ibuku sembuh seperti sediakala dan dapat melihat aku konvo buat kali kedua nanti...

Tahun 2011 Juga aku kehilangan seorang guru yang begitu prihatin dan sporting.. Walaupun beliau menghidap kancer tetapi beliau tabah dalam menghadapinya... Sesungguhnya Allah lebih menyayanginya.. Aku Redha moga beliau ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..

Tahun 2012 membuka lembaran baru dalam diari kehidupan aku..aku mengharapkan dapat membuat sesuatu yang berfaedah dalam hidupku.. Semoga Allah sentiasa memberi peluang kepada hambanya ini untuk menjadi manusia yang berguna untuk masa depan yang gemilang.. Moga tahun ini juga ibuku sembuh seperti sediakala... amin..

1 comment:

hawiz said...

semoga ibu cpt sembuh!