Monday, October 6, 2008

Ramadhan dan Syawal


Assalammualaikum....

Di kesempatan bulan syawal ini ingin aku memohon maaf, seandainya ada salah dan silap yang berlaku antara aku dan korang semua...aku juga ingin memohon halalkan makan dan minum( jika ada)
...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN...

Ramadhan meninggalkan kita sekali lagi dan syawal menjelang dengan penuh kegembiraan..
umat islam pastinya meraikan kemenangan menunaikan rukun islam yang ke-3 ini...berbalik kepada bulan syawal ini pastinya kita semua akan teringat sewaktu zaman kita kecil-kecil dahulu..peristiwa berpuasa dan hari raya sentiasa berlegar diingatan walaupun 21 tahun masa berlalu...Tujuan aku bukan ingin menceritakan tentang raya 21 tahun yang lalu...tetapi tentang raya tahun ini.... aku pulang ke kampung pd 22hb Sept 2008,boring gak balik awal nie.. coz terpaksa la duk umah jer.. tapi pada puasa yang ke-25 aku berkesempatan berbuka bersama pelajar2 asrama SMK Tun Perak, Muar..kenangan semasa tinggal di asrama mengingatkan aku waktu itu...

kenangan hanya tinggal kenangan..apa yang pasti sejarah x mungkin kembali lagi..

No comments: